2012-02-27 Tillbakablickar del 3

Här kommer fler bilder i min tillbaka blick på 2011. Som tidigare sagt kanske det inte är det Bästa bilderna men det förmedlar en känsla för mig, visar en situation eller så berättar jag något.

Var inte blyg utan kommentera gärna!

Del 1 hittar du här och del 2 hittar du här.

OBS! Alla bilder går att klicka på för större version.


Min syster och min mamma. Heden vid Nyhamnsläge.

Min svågers goda saffrans musslor!

En del av Helsingör, det blir inte mer Danmark än en pölsevagn!

Vackra korsvirkesbyggnader finns det också.

Kyrkfönster i Helsingborg.

Utsikt över taken i min födelsestad!

Syrrans katt Alven tog sig en duva!

Vad man längtar till picnic på stranden!

Stenstansdagarna...vid sekelskiftet?

Stadshuset var fruktansvärt tråkigt ett tag när det var inplastat.

Som fotograf så jagar man det speciella ljuset. Timmen innan solen går ner kallas 
för den magiska timmen. Jag påstår att den riktiga magin är en kvart!
Det gäller att skynda på i arbetet.

För 30 sekunder senare kan det se ut så här istället!

En staty vid Merloslott. Jag gillar speciellt hunden!

Höst och jakt på skogens guld! Underbart!


Del 4 kommer så småningom.

Kommentarer

Populära inlägg